Obudziły mnie promienie słońca, dzień zapowiadał się wspaniale.
Nie było po co go marnować na leżenie w łóżku więc wstałam,ubrałam się i zeszłam na dół.
Anety nie było jeszcze w domu,widocznie nie wróciła jeszcze z wczorajszej imprezy.
Na stole stały dwa bilety... na mecz Borussii Dortmund..
Wiedziałam że interesuje się piłką nożną,ale myślałam że jej ulubionym klubem jest jakiś... Real Madryt?
No nie wiem,nie interesuje mnie piłka nożna.
Być może te bilety nie są dla mnie, i tak bym nie poszła.
Gdy robiłam śniadanie usłyszałam pukanie do drzwi.
To była Aneta z zakupami i jakimiś szalikami, i Bóg wie jeszcze z czym.
-Po co ci to? -spytałam
-Jak to nie wiesz jeszcze nic,dzisiaj jest mecz Borussii na który udało mi się załatwić bilety dla nas-odpowiedziała Aneta.
-Aneta wiesz że nie cierpię piłki nożnej,to zwykła gra w której tylko celem jest trafienie do bramki,nic w tym ciekawego...
-ooo... przynajmniej wiesz co trzeba robić. No proszę cię tak bardzo chciałabym abyśmy poszli na ten mecz,tak długo czekałam na te bilety. Zgódź się...-zaczęła mnie błagać na... kolana.
Oh... tak bardzo mnie o to prosi więc no ok może się zgodzę i zrobię to dla niej.. Może nie będzie tak nudno.. a może jednak?
-Ok pójdę z tobą na ten mecz,tylko zrób mi tosta i wstań na nogi bo się czuję jak byś chciała mi się oświadczyć-roześmiałam się
-Jaa Majka dziękuję,kocham cię obiecuję że nie będziesz się nudzić , tam jest duużo przystojnych piłkarzu ,na pewno się nie będziesz nudzić. - roześmiała się Aneta i zaczeła mnie tulić..
-No dobra dobra ale nie kupuj mi więcej biletów bo i tak już nie pójdę na żaden mecz.- Powiedziałam
-Zobaczymy czy nie pójdziesz ... -Powiedziała Aneta i poszła mi robić śniadanie.
_________________________________________________________
I prolog gotowy. Nie jest jeszcze za ciekawy,ale obiecuję że się rozkręci.
Mam nadzieję że wam się choć trochę spodobał.
Mam prośbę, piszcie komentarze bo to motywuje mnie do dalszej pracy ;)
Pozdrawiam ;)
Całkiem fajnie się zapowiada ;*
OdpowiedzUsuńZapraszam w wolnej chwili do siebie ;)
http://pilkarz-bvb-na-zawsze-w-moim-sercu.blogspot.com/
Hhaha podoba mi się i t bardzo ;D
OdpowiedzUsuńJa jestem dziewczyna i kocham i robię piłkę w każdym znaczeniu xD
Ona tez to pokocha i jak nie jeszcze jakiegoś przystojnego piłkarza ;)
Podoba mi się! (; Ja osobiście kocham Real Madryt ♥ (;
OdpowiedzUsuńPisz dłuższe rozdziały, bo już czuję, że mi się spodoba (; :D